Πληροφορίες

Όνομα: Γεώργιος Βαθμίδα: ΕΕΠ
Επώνυμο: Γοροζίδης Γνωστικό Αντικείμενο: Εκπαίδευση-Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών — Εκπαιδευτικές Καινοτομίες
Email: gorozidis@upatras.gr Ώρες Συνεργασίας: Δευτέρα 11:30-13:30 & Τρίτη 14:00-16:00 (ή μετά από συνεννόηση)
Τηλέφωνο: 2610969745 Google Scholar: https://tinyurl.com/4nan43xk
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα:

Ο Γοροζίδης Γεώργιος εργάζεται ως Ε.Ε.Π. στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας (Τομέας Θετικών και Θεωρητικών Επιστημών και Διδακτικής) του Πανεπιστημίου Πατρών, είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου στηνΠαρακίνηση εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση και υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων (2015, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας-ΤΕΦΑΑ) & Μεταπτυχιακού τίτλου στην “Ανθρώπινη Απόδοση & Υγεία” (2009, ΑΠΘ-ΤΕΦΑΑ).

Έχει υπηρετήσει 20 χρόνια ως μόνιμος εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής στη Δ.Δ.Ε. Ηλείας, όπου διετέλεσε Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικής Αγωγής (2023) και Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων (2013-15).

Στην τριτοβάθμια εκπ/ση έχει εργασθεί ως (α) Νέος Ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (2018-20) για το έργο “ΔίκτυοΣυνεργασίας στη Φυσική Αγωγή (ΣΥΝΕΦΑ) για προώθηση της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών και ενίσχυση τηςεσωτερικής παρακίνησης των εκπαιδευτικών”, (β) Διδάσκων στην ΑΣΠΑΙΤΕ Πάτρας (2017-18), στις πρακτικές ασκήσεις διδασκαλίας (Ι & ΙΙ) του ΕΠΠΑΙΚ, και (γ) Διδάσκων αποσπασμένος στο Πανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςΤΕΦΑΑ Τρικάλων (2011-12), στα μαθήματα «Πρακτική Άσκηση στα σχολεία Ι & ΙΙ», «SPSS με Η/Υ», «Μεθοδολογία της Έρευνας και Στατιστική».

Επιπλέον, παρείχε έργο ως ) Εκπονητής, Επιμορφωτής Α’ και Επόπτης μετασχηματισμού MOOC για το Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Αγωγής – Λύκειο (2020-22, ΙΕΠ: MIS:5035542-3), (β) Εκπονητής και Επιμορφωτής Α’, για την «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπ/κών» στο αντικείμενο: «Προγραμματισμός & Οργάνωση διδακτέας ύλης, Δ/θμια Ανθρωπιστικές/Κοινωνικές (Γενική)» (2021-22, ΙΕΠ, MIS: 5070654), και (γ) Επιμορφωτής, στην «Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπ/κών στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπ/σης» για τις «Λοιπές ειδικότητες Δευτεροβάθμιας» (2021,Τ4Ε, ΕΚΠΑ, MIS: 5070524). Από το 2023 ανήκει στο Μητρώο Κύριου Διδακτικού Προσωπικού του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.

Έχει σημαντικό συγγραφικό έργο σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, έχοντας λάβει αρκετέςετεροαναφορές (Google scholar & Scopus profile). Συμμετείχε στην συγγραφή ενός κεφαλαίου σε διεθνές βιβλίο (Springer Nature, 2018), του Επιμορφωτικού/Εκπαιδευτικού υλικού για το Δίκτυο ΣΥΝ.Ε.Φ.Α. (2019, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), του νέου Προγράμματος Σπουδών & Οδηγού εκπ/κού Φυσικής Αγωγής Λυκείου (2022, ΙΕΠ), του Οδηγού Σπουδών για τον Εκπ/κό Φυσικής Αγωγής Γυμνασίου (2011, ΙΕΠ), του Επιμορφωτικού/Εκπαιδευτικού υλικού για την «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπ/κών» στο αντικείμενο: «Προγραμματισμός & Οργάνωση διδακτέας ύλης, Δ/θμια Ανθρωπιστικές/Κοινωνικές (Γενική)» (2022, ΙΕΠ).

Είναι κριτήςαξιολογητής σε έγκριτα εγχώρια και διεθνή επιστημονικά περιοδικά μεγάλων εκδοτικών οίκων (WOS profile) στα πεδία της εκπαίδευσης, της ψυχολογίας & της φυσικής αγωγής.

Σπουδές:

2010–2015. Διδακτορικό Δίπλωμα – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τρίκαλα.

Τίτλος: Teachers’ and Coaches’ Motivation to Participate in Training and the Implementation of Educational Innovations

2007–2009. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης (ΑΠΘ), ΤΕΦΑΑ, Θεσ/νίκη. Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία. Κατεύθυνση: Σχολική Φυσική Αγωγή

Τίτλος Διατριβής: Παρακίνηση και αυτό-αποτελεσματικότητα καθηγητών φυσικής αγωγής γυμνασίων στην εφαρμογή των νέων αναλυτικών προγραμμάτων φυσικής αγωγής

1992–1996. Πτυχίο Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. ΑΠΘ, ΤΕΦΑΑ, Θεσσαλονίκη. Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός. Ειδικότητα: Καλαθοσφαίριση

Βαθμίδα – Γνωστικό Αντικείμενο:
  • Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, στο Τμήμα Επιστήμης της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
  • Γνωστικό αντικείμενο: Εκπαίδευση-Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών — Εκπαιδευτικές Καινοτομίες
Επιστημονικά – Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν γενικά την εκπαιδευτική διαδικασία και εστιάζονται στην παρακίνηση εκπαιδευτικών σε σχέση με

  • την επαγγελματική τους ανάπτυξη
  • τη συμμετοχή τους σε διαδικτυακές κοινότητες μάθησης και πρακτικής
  • την εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
  • τη Σχολική Φυσική Αγωγή
Διδακτική Εμπειρία:

2023-σήμερα. ΕΕΠ, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας – Πανεπιστήμιο Πατρών.

2023. Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικής Αγωγής Ηλείας. Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης Ηλείας, Πύργος. Περιοχές αρμοδιότητας Δ/νσεις Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Ηλείας, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας.

2017-2018. Διδάσκων στην ΑΣΠΑΙΤΕ. ΑΣΠΑΙΤΕ Πάτρας, ΕΠΠΑΙΚ. Διδασκαλία: Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ Ι & ΙΙ) του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

2013-2015. Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων.  Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης Ηλείας, Πύργος. Υπεύθυνος συντονισμού-υποστήριξης των σχολικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων Δ.Δ.Ε. Ηλείας. Διοργάνωση ημερίδων/ επιμορφώσεων, Συμβουλευτική υποστήριξη εκπ/κών.

2011-2012. Διδάσκων (με απόσπαση) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. ΤΕΦΑΑ Τρίκαλων. Διδασκαλία: “Πρακτική Άσκηση στα σχολεία Ι & II” (Β & Δ έτος), “Η/Υ SPSS” (επιλογής), “Μεθοδολογία Έρευνας & Στατιστική” (Β έτος & ΜSc).

2003-2023. Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής). Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης Ηλείας. Διδασκαλία: Φυσική Αγωγή, Ερευνητική Εργασία.

2011-2023. Επιμορφωτής εν-ενεργεία εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων. Παροχή επιμορφωτικού έργου σε προγράμματα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΕΚΠΑ), της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας κ.α..

Κύριο Ερευνητικό Έργο:
  • 2018-20. Νέος Ερευνητής. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Ερευνητικό πρόγραμμα: “Δίκτυο Συνεργασίας στη Φυσική Αγωγή (ΣΥΝΕΦΑ) για προώθηση της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών” (ΤΕΦΑΑ Τρικάλων, MIS: 5004619, κωδ. 5707, ΕΔΒΜ34). https://sites.google.com/view/synefa2018/

 

  • 2018-19. Μέλος ερευνητικής ομάδας. Η επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος στην ενίσχυση μαθητικών συμπεριφορών «Τίμιου Παιχνιδιού» στους Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ (Σχ. Σύμβ. Αχαΐας-ΤΕΦΑΑ Θεσσαλίας. ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΑΠ:134303/8-8-18)

 

  • 2021-22. Εκπονητής & Επιμορφωτής για την «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο αντικείμενο «Προγραμματισμός & Οργάνωση διδακτέας ύλης, Δ/θμια Ανθρωπιστικές/Κοινωνικές (Γενική)» (ΙΕΠ, MIS: 5070654)

 

  • 2020-22. Εκπονητής, Επόπτης μετασχηματισμού & Επιμορφωτής για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Αγωγής (Λύκειο). Πράξεις:

α) «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» (ΙΕΠ, MIS: 5035542) &

β) «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το Εκπαιδευτικό Υλικό Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης» (ΙΕΠ, MIS: 5035543)

 

 

  • 2011. Μέλος συγγραφικής ομάδας. ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. Φυσική Αγωγή στη Δ/θμια εκπ/ση (Γυμνάσιο). Πράξη: «Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα)-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΙΕΠ, ΟΠΣ: 295450)

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ PROJECT

  • 2018-2021. Μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας σύμπραξης 6 σχολείων ERASMUS+ KA201, Embracing European values through tales (2018-1-R001 ΚΑ201-049310).
  • 2017-2019. Συντονιστής & Μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας στη διεθνή σύμπραξη 4 σχολείων, ERASMUS+ KA219 για το project με τίτλο You can be a hero (2017-1-FR01-KA219-037150_2), το οποίο βραβεύθηκε με εθνική και ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας & ετικέτα καλής πρακτικής. https://youcanbeahero2.webnode.com
  • 2016-2017. Συντονισμός/Υλοποίηση eTwinning The Etwinolympics,  βραβεύθηκε με εθνική και ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας &βραβείο στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό Move2Learn-Learn2Move (11/2018).
  • 2016-2017. Συντονισμός/Υλοποίηση eTwinning School Boomerang Challenges, με ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας
  • Διοργάνωση δράσεων περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για τους πολίτες της Ηλείας Τοπικά Προϊόντα-Διατροφή-Καταναλωτική Συνείδηση. Καταναλωτική Συνείδηση (ΕΣΠΑ 2007-13).
  • 2005-2006. Συντονισμός/Υλοποίηση Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο γ/σιο Πανόπουλου Ν. Ηλείας (σχ. έτος 2005-2006). Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ).
  • 2004-2005. Υλοποίηση Παρεμβατικού Προγράμματος για τη προώθηση της Ισότητας των Φύλων, μέλος σύμπραξης σχολείων. Γ/σιο Σιμόπουλου Ν. Ηλείας. ΚΕΘΙ Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ).
  • 2004-2005. Συντονισμός/Υλοποίηση Νομαρχιακού Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπ/σης, Γ/σιο Σιμόπουλου
  • 2003-2004. Συντονισμός/Υλοποίηση Προγράμματος Αγωγής Υγείας Ατυχήματα-Πρώτες Βοήθειες, ως συντονιστής σύμπραξης 7 σχολείων, με το Ε.Λ.Λεχαινών Ν. Ηλείας. ΕΙΝ, Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ).
Μεταπτυχιακό:
Προπτυχιακό
  • Πρακτική Άσκηση IV: Διδασκαλία των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών του δημοτικού σχολείου. 

Υπόβaθρου, Επιλογής. Εξάμηνο: 7ο (ESW_408)

  • Πρακτική Άσκηση Επιπέδου Ι.

Εργαστηριακή Άσκηση Υποχρεωτική. Εξάμηνο: 5ο 

  • Πρακτική Άσκηση στα Σχολεία II.

Υποχρεωτικό. Εξάμηνο: 8ο (ESW_ 417)

Διδασκαλία – Μαθήματα:

Featured Publications

Gorozidis, G.S., Papaioannou, A.G., Christodoulidis, T. (2021). Measuring teacher perceptions of their task-initiated achievement goals. International Journal of Educational Research, 110, 101866. https://doi.org/10.1016/j.ijer.2021.101866

Gorozidis, G.S., Tzioumakis, Y.S., Krommidas, C., & Papaioannou, A.G. (2020). Facebook group PETCoN (Physical Education Teacher Collaborative Network). An innovative approach to PE teacher in-service training: A self-determination theory perspective. Teaching and Teacher Education, 96, 103184.https://doi.org/10.1016/j.tate.2020.103184   https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7440874/

Gorozidis, G.S, & Papaioannou, A.G. (2016). Teachers’ achievement goals and self-determination to engage in work tasks promoting educational innovations. Learning and Individual Differences, 49, 46-58. http://dx.doi.org/10.1016/j.lindif.2016.05.014

Gorozidis, G., & Papaioannou, A. (2014). Teachers’ motivation to participate in training and to implement innovations. Teaching and Teacher Education, 39, 1-11. http://dx.doi.org/10.1016/j.tate.2013.12.001

Gorozidis, G., & Papaioannou, A. (2011). Teachers’ self-efficacy, achievement goals, attitudes and intentions to implement the new Greek physical education curriculum. European Physical Education Review, 17(2), 231-253. http://dx.doi.org/10.1177/1356336×11413654

Kitsantas, A., Kolovelonis, A., Gorozidis, G., Kosmidou, E. (2018). Connecting Self-Regulated Learning and Performance with High School Instruction in Health and Physical Education. In M. K. DiBenedetto (Ed.), Connecting Self-regulated Learning and Performance with Instruction Across High School Content Areas (pp. 351-373). Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-90928-8_12

Publications/ Δημοσιεύσεις

Papers/ Άρθρα

Chatzipanteli, A., Gorozidis, G.S. (2024). Developing Young Children’s Physical Literacy Through Picturebooks. Early Childhood Education Journal. https://doi.org/10.1007/s10643-024-01652-6

Christodoulidis, T., Tzioumakis, Y.S., Gorozidis, G.S., & Papaioannou, A.G. (2022). Teachers’ self-determined motivation in relation to non-teaching work tasks. European Journal of Education Studies, 9(12). http://dx.doi.org/10.46827/ejes.v9i12.4596

Gorozidis, G.S., Papaioannou, A.G., Christodoulidis, T. (2021). Measuring teacher perceptions of their task-initiated achievement goals. International Journal of Educational Research, 110, 101866. https://doi.org/10.1016/j.ijer.2021.101866

Gorozidis, G.S., Tzioumakis, Y.S., Krommidas, C., & Papaioannou, A.G. (2020). Facebook group PETCoN (Physical Education Teacher Collaborative Network). An innovative approach to PE teacher in-service training: A self-determination theory perspective. Teaching and Teacher Education, 96, 103184. https://doi.org/10.1016/j.tate.2020.103184 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7440874/pdf/main.pdf

Krommidas, C., Perkos, S., Syrmpas, I., Gorozidis, G.S., Vlahos, O., Brisimis, E., & Loules, G. (2020).  Self-reported physical activity, enjoyment and well-being of Greek youth basketball players. European Journal of Physical Education & Sport Science, 6(3), 127-143. https://doi.org/10.5281/zenodo.3762671

Gorozidis, G., Tzioumakis, Y., Krommidas, C., & Papaioannou, A.G. (2020). Capturing teacher Basic Needs Satisfaction: Validation evidence for the Greek scale measuring PE teachers’ BNS. European Journal of Education Studies, 7(2), 1-17. https://doi.org/10.5281/zenodo.3712441

Petsos, K. & Gorozidis, G.S. (2019). The role of Physical Education teachers’ emotional intelligence in their interpersonal behaviors with their students. Journal of Classroom Interaction, ISSN 0749-4025. © 2019. Vol 54.1, pp. 26-39. https://jciuh.org/#subscriptions

Gorozidis, G.S, & Papaioannou, A.G. (2016). Teachers’ achievement goals and self-determination to engage in work tasks promoting educational innovations. Learning and Individual Differences, 49, 46-58.http://dx.doi.org/10.1016/j.lindif.2016.05.014

Gorozidis, G., & Papaioannou, A. (2014). Teachers’ motivation to participate in training and to implement innovations. Teaching and Teacher Education, 39, 1-11. http://dx.doi.org/10.1016/j.tate.2013.12.001

Gorozidis, G., & Papaioannou, A. (2011). Teachers’ self-efficacy, achievement goals, attitudes and intentions to implement the new Greek physical education curriculum. European Physical Education Review, 17(2), 231-253.http://dx.doi.org/10.1177/1356336×11413654

Ελληνικά

Πέτσος, Κ. & Γοροζίδης, Γ. (2023). Διαπροσωπικές σχέσεις καθηγητών- μαθητών/τριων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Μέντορας, 20, 199-220. ISSN 2529-1211. ΙΕΠ, Αθήνα. http://www.iep.edu.gr/library/images/uploads/psifiako_yliko/mentoras/issue20/Μέντορας Τ-20.pdf

Γοροζίδης, Γ., Παπαϊωάννου, Α. & Διγγελίδης, Ν. (2012). Αυτό-αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής στην εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών για το «Νέο Σχολείο – Σχολείο 21ου αιώνα». Aναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισµό, 10(2), 91-101.

Λαζαρίδης, Α., & Γοροζίδης, Γ., (2012). Η επίδραση της ανατροφοδότησης με αυτοπαρατήρηση στη μάθηση του σέρβις στην πετοσφαίριση, στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Aναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή & τον Αθλητισµό,10(2), 103-113.

Γοροζίδης, Γ., & Παπαϊωάννου, Α. (2011). Η σημασία του αυτό-καθορισμού των εκπαιδευτικών στα προγράμματα επιμόρφωσής τους: Η περίπτωση των Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 17, 273-298. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθηνα.

Book chapters

Kitsantas, A., Kolovelonis, A., Gorozidis, G., Kosmidou, E. (2018). Connecting Self-Regulated Learning and Performance with High School Instruction in Health and Physical Education. In M. K. DiBenedetto (Ed.), Connecting Self-regulated Learning and Performance with Instruction Across High School Content Areas (pp. 351-373). Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-90928-8_12

Conference Presentations/ Παρουσιάσεις σε Συνέδρια

Short papers/ Σύντομα άρθρα

Gorozidis, G., Papaioannou, A. (2017). The Importance of Teachers’ Mastery Goal Orientation and Autonomous Motivations for Their Professional Development and Educational Innovation.  In Kakana, D-M. & Manoli, P. (eds.) Digital Proceedings from the 3rd International Symposium on New Issues on Teacher Education-ISNITE 2015, pp. 205-213 (Volos, Greece, 11-13 September 2015). Volos: University of Thessaly Press. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED593917.pdf

Gorozidis G., Tzioumakis Y., Papaioannou A., Krommydas C. (2014). Youth football coaches’ self-determination to participate in professional training promoting innovative/empowering coaching. Proceedings of the 13th Conference of Sport Psychology, “Psychology in Sports and Education” (pp. 118-124), University of Thessaly, Τrikala, Greece.

Gorozidis, G., Papaioannou, A., Diggelidis, N., Syrmpas, I. (2014). Validation evidence of the scale “self-efficacy in teaching physical education curriculum standards”. Proceedings of the 13th Conference of Sport Psychology, “Psychology in Sports and Education” (pp. 147-151), University of Thessaly, Τrikala, Greece.

Gorozidis, G., Papaioannou, A. (2012). Initial validation of the “Work Tasks Motivation Scale for Teachers” – Greek version (WTMST-GR). Proceedings of the 20th International Conference of Physical Education and Sports,Democritus University of Thrace-D.P.E.S.S. (Short papers, Section: Sports Psychology, pp. 3-7), Komotini, Greece. http://www.phyed.duth.gr/undergraduate/images/files/congress/2012/spaper/Sports_psychology.pdf

Γοροζίδης, Γ., & Γρατσωνίδης, Α. (2012). Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής. Προθέσεις και στάσεις απέναντι στην επιμόρφωση. Κινησιολογία, Αφιερωματικό Τέυχος, 17-18.

Γοροζίδης, Γ., Παπαϊωάννου, Α. & Διγγελίδης, Ν. (2012). Αυτό-αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής στην εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών για το «Νέο Σχολείο – Σχολείο 21ου αιώνα». 15ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Θεσσαλονίκη Ε.Γ.Β.Ε.. Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός, 35(1), 217-219.

Oral/ Προφορικές

Γοροζίδης, Γ., Σύρμπας, Ι., Διγγελίδης, Ν., Παπαϊωάννου, Α. (2023). Ένα Εργαλείο Άμεσης Αξιολόγησης της Διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή. Αθλητική Ψυχολογία, Βιβλίο Περιλήψεων, σελ. 72 (ISSN: 2945-0810). Πρακτικά 16ου Διεθνές Συνέδριο Αθλητικής Ψυχολογίας, 26-28 Μάϊου 2023. ΕΕΨΑΑ, ΤΕΦΑΑ – ΠΘ, Τρίκαλα.

Gorozidis, G., Syrmpas, I., Diggelidis, N., Papaioannou, A. (2023). A Physical Education teaching evaluation tool. Proceedings of the 16th International Conference of Sport Psychology of the Hellenic Society of Sport and Exercise Psychology (HSSEP), University of Thessaly, Τrikala, Greece.

Gorozidis, G., Tzioumakis, Y., Krommidas C., Papaioannou A. (2019). Description and preliminary group insights of an innovative Physical Education teacher informal training program using Facebook. Abstract book of the AIESEP 2019 International Conference “Building Bridges for Physical Activity and Sport” (p. 115), Adelphi University, NY, USA.

Tzioumakis, Y., Gorozidis, G., Krommidas, C., Papaioannou, A. (2019). Initial validation of Basic Needs Satisfaction Scale for Physical Education Teachers – Greek version. Abstract book of the AIESEP 2019 International Conference “Building Bridges for Physical Activity and Sport” (p. 443), Adelphi University, NY, USA. https://aiesep2019.exordo.com/files/messages/2019/AIESEP_2019_Book_of_Abstracts.pdf

Gorozidis, G., Papaioannou, A. (2015, September). The Importance of Teachers’ Mastery Goal Orientation and Autonomous Motivations for Their Professional Development and Educational Innovation.  Abstract book of the 3rd ISNITE 2015 International Symposium’ ‘New Issues on Teacher Education’ (p. 88), University of Thessaly, Volos-Greece.

Γοροζίδης, Γ., & Γρατσωνίδης, Α. (2011, Μάιος). Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών Εκπαιδευτικων Φυσικής Αγωγής. Προθέσεις και Στάσεις απέναντι στην επιμόρφωση. Πρακτικά Συνεδρίου Αθλητικής Επιστήμης “Έρευνα και Εφαρμογές στην Αθλητική Επιστήμη” (σελ.90). Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών-ΤΕΦΑΑ.

Posters/ Αναρτημένες

Krommidas C., Gorozidis G., Tzioumakis Y., Papaioannou A. (July, 2019). Validation evidence of Basic Needs Frustration Scale for Teachers – Greek version. Poster presented at the 15th FEPSAC European Congress of Sport & Exercise Psychology 2019, “Building the future of sport & exercise psychology” (p. 144), University of Münster, Münster, Germany. https://www.fepsac2019.eu/

Γοροζίδης, Γ. (2018, Μάιος). Μαθαίνοντας ασκήσεις ενδυνάμωσης (Διδακτικό σενάριο). Παρουσιάστηκε στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Αγωγής με τίτλο: «Στρατηγικές ενίσχυσης του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής για την υγεία και την κοινωνική ένταξη στο σχολείο για όλους», ΙΕΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας-ΣΕΦΑΑ, Δήμος Βόλου, Βόλος.

Gorozidis, G., Papaioannou, A. (2012, May). Initial validation of the “Work Tasks Motivation Scale for Teachers” – Greek version (WTMST-GR). Proceedings of the 20th International Conference of Physical Education and Sports, Democritus University of Thrace-D.P.E.S.S. (Section: Sports Psychology, p. 6), Komotini, Greece.

Γοροζίδης, Γ., Παπαϊωάννου, Α. & Διγγελίδης, Ν. (2012, Μάρτιος). Αυτο-αποτελεσματικοτητα εκπαιδευτικων φυσικης αγωγης στην εφαρμογη του νεου προγραμματος σπουδων για το «Νεο Σχολειο – Σχολειο 21ου αιωνα». Πρακτικά 5ου Φόρουμ για τη Φυσική Αγωγή, Ελληνική Ακαδημία Φυσικής Αγωγής, Θεσσαλονικη.

Gorozidis, G., Tzioumakis, Y., & Papaioannou, A. (2011, July). Utilizing the theories of planned behavior and self-efficacy, to explain physical education teachers’ behaviors and their intentions to implement a new curriculum. Poster presented at the 13th European Congress of Sport Psychology “Human Performance, Well being and Health” (Proceedings,  pp. 279-280), Madeira, Portugal.

Gorozidis, G., & Papaioannou, A. (2010, November). Physical educators’ achievement goals and self-efficacy in the implementation of the new greek national curriculum. Poster presented at the 11th International Conference of Sport Psychology “Promoting physical activity and psychological well being” & 6th ENYSSP Workshop 2010 (Proceedings,  pp. 33-34), Trikala-Greece.

Προγράμματα Σπουδών, Επιμορφωτικό Υλικό

2021-22. Εκπονητής υλικού επιμόρφωσης στο αντικείμενο «Προγραμματισμός & Οργάνωση διδακτέας ύλης, Δ/θμια Ανθρωπιστικές/Κοινωνικές (Γενική)». Πράξη: Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών  (MIS: 5070654, ΙΕΠ).

2020-22. Εκπονητής & Επόπτης μετασχηματισμού επιμορφωτικού υλικού σε MOOC,  νέο «Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Αγωγής (Λύκειο)» & «Οδηγός Εκπαιδευτικού». Πράξη: Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (MIS: 5035542-3, ΙΕΠ).

2018-19. Επικεφαλής συγγραφικής ομάδας εκπαιδευτικού-επιμορφωτικού υλικού «Προώθηση της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών εκτός σχολείου». Πράξη: Δίκτυο Συνεργασίας στη Φυσική Αγωγή (ΣΥΝΕΦΑ) για προώθηση της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών (MIS: 5004619, ΕΔΒΜ 34, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας)

  1. Μέλος συγγραφικής ομάδας, «Οδηγός Σπουδών για τον Εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής. Δ/θμια εκπ/ση (Γυμνάσιο)». Πράξη: Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα)-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΟΠΣ: 295450, ΙΕΠ)

Επιμέλεια εκδόσεων

Αλμπανάκη Ξ., Βουζαξάκης Γ., Γεράνη Χ., Γιαννακόπουλος Α., Γκίκας Α., Γοροζίδης Γ., Μουσουράκη Μ., Ξυράφας Γ., Παρασκευάς Θ., Μουρλάς Κ. (2023). Υποδειγματικα Εκπαιδευτικα Σεναρια για Συγχρονη και Ασυγχρονη Εξ Αποστασεως Διδασκαλια για τη Φυσικη Αγωγη. Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. ΕΚΠΑ. ISBN: 978-960-466-285-2. https://synergasia.uoa.gr/modules/document/file.php/NOC123/Publications/016 φυσική-αγωγή.pdf

Γεράνη Χ., Γιαννακόπουλος Α., Γοροζίδης Γ., Μουσουράκη Μ., Παρασκευάς Θ., Μουρλάς Κ. (2023). Υποδειγματικα Εκπαιδευτικα Σεναρια για Συγχρονη και Ασυγχρονη Εξ Αποστασεως Διδασκαλια για τα Θρησκευτικά.Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. ΕΚΠΑ. ISBN: 978-960-466-289-0. https://synergasia.uoa.gr/modules/document/file.php/NOC123/Publications/013 θρησκευτικά.pdf

 

2023-09-29T12:03:50+03:0029 Σεπτεμβρίου 2023|